نفهمیدم چیشذکه عاشق شدم,,,,یهوشدتموم دنیام...توهمین حس وحال بودم,,داشتم باورمیکردم چقدرخوشحالم,,,
امایهورفت,,,گفت بایدبرم,,,,یهودلم شکست...یهوتنهاشدم,, اهنگایی ک ب عشقش گوش میکردم دیگه نمیتونستم گوش کنم,,,همش گریم میگیره,,فازموعوض کرد,,هم بااومدنش وبعدم بارفتنش,,,,
چرادروغ گفتی دوسم داری????مگه نگفتی زندگیتم???همش دروغ بود???مگه نگفتی باهام میمونی???اینم دروغ بود,,,
چراباورم نمیشه اون رفته... پس دله من?لطفادیگه ن اسمشوبیارنه بهش فکرکن,,,سختههههههه امامن میتونم,,,
ای کاش ندونه که عاشقشم هنوزم,,,برعکسه اون,,,,,
عاشق بدون بال...ما را در سایت عاشق بدون بال دنبال میکنید
برچسب: تنهام,تنهام نذار,تنهام نزار,تنهام گذاشتی,تنهام گذاشت,تنهام نذار عشقم,تنهام نزار خاک,تنهام خدا,تنهام 2,تنهام بذار, نویسنده: بازدید: 20